The Wind Rises
Twitter · Facebook · Instagram · Youtube



introduction

Hello there, I am Rena-MilkTea and welcome to my blog. Where I share my experiences on my personal life and all about KPOP.Hope to see you around! :)

My Idol : FTISLAND NUEST VIXX EXO

Bold Underline Strike small

Support
Follow the author's Blog via Google Friend Connect

Add & Follow my facebook for more updates!
Rena Ru

Create Your Badge
Affiliates
Lionel Lim | Han Er | Dulei | Iceyn Chinr | Coconut | Designer | Designer


Tweet Tweet

I Wish
PMR get A
Guitar
Science Class
Meet FTISLAND
Meet NU'EST
Meet VIXX
Meet EXO
Special Edition Album
Galaxy Note 2
Recent Posts
· Korea Village ! :D
· 130613 a bored day
· Because of Dream !!
· annyeong 2nd June :)
· The first post in June
· 010"520"13 XiaoXi's Birthday ♥
· Tomorrow go out :)
· 第十六章
· 11.04.2013
· 第十五章


Just Say Something
Friday 21 June 2013 | Posted by MilkTea | 0 comment/s

我天真的以为 , 那件事已经结束了。
怎知道 , 原来还没 , 就只是我天真的以为已经结束
为什么会把事情搞得那么复杂呢 ?
是我的错吗 ? 是我的问题吗 ? 到底是什么原因呢 ?

他挽回我 , 正确来说我是没有想到他又要挽回我。
我都拒绝了他 , 该说的东西也说了 , 已经够清楚了
可是为什么他还要觉得我拒绝他就好像我伤害了他那样 ?
难道做朋友就真的很难吗 ? 为什么别人办得到我们办不到 ?

我真的很累 , 我不想再继续纠缠下去了。
包托你 , 放开我 ...... 好不好 ?
我几乎每天都忙着补习 , 然后还要练舞 ... 我几乎没有时间去理会了
也拜托不要为了成全自己 , 而把自己的意愿建筑在我的痛苦之上
我真的真的很累。

我根本没有想过要在回一起
我想要自由 , 我不想要自己被约束着 , 明白吗 ?

现在肯放弃了 , 但是我觉得我的灾难还没有结束
你依然还是在咒骂着我 , 我做错什么 ? 就因为我没有给任何机会吗 ?
拜托 , 已经 18 岁了 , 怎么思想还没有成熟 ?
怎么还没有学会到怎样包容人家和体谅人家 ?

我跟你在回一起 , 很辛苦 , 因为对你没有任何感觉了
跟你当朋友 , 你不领情 , 算了
就算不当朋友你还是一样咒骂我 ! 还在我背后损我 !
我觉得你是不服气 , 不爽 , 而写出一些让别人同情到跑来骂我
FIND ! YOU WIN ! I'M LOSER ! O ! K ?!

我真的生气了 , 我也没有必要守护这个友谊了 ,
对不对 ? 总值 , 我是不会被影响 , 只要我的意志力还很坚强
你是没有可能打倒我的 ! CHILDISH !!